niedziela, 11 października 2020

Opis wyglądu i charakteru :)

 Dziś mam dla Was pomysły na wykorzystanie snapów!

Po pierwsze - uczniowie nasi, a zwłaszcza młode pokolenie, korzystają ze snapów non stop, nie bawią się w jakieś tam długaśne smsy, komunikuja się za pomoca wstawianych na fb czy insta zdjęć, snapów  i to nie koniecznie na profilach, ale w relacjach - która znika po 24h

Po drugie - ja uwielbiam się śmiać, uwielbiam humor na lekcji, wykorzystuję to, że potrafię się z siebie śmiać, nie chcę by uczniowie smiali się z siebie nawzajem, bo to może być dla nich niekomforotwa sytuacja. Kiedy już pośmieją się ze mnie, być może nauczą się, że czasem warto podejść do siebie z pewną dozą dystansu :)

Po trzecie - dlaczego nie połączyć zdobyczy technologicznych (tu snapów) oraz humoru i nie uczyć gramatyki i słownictwa za ich pomocą?

Popatrzcie na moje snapy:

   


  

Uczniom przyda się trochę śmiechu na lekcji :)

Co możemy zrobić z tymi snapami? Jak widzicie na kartach napisałam 4 pytania: 
-  uczniowie moga wymyslać zawód tej osoby
-  jaka ona jest (i tu można się pokusić, czy łatwo jest oceniać czyjś charatkter po wyglądzie, czy też nie?, Czy w ogóle powinniśmy oceniac czyjś charakter tylko po wyglądzie?, Pogadać o pierwszym wrażeniu, jakie wywieramy na innych...itp)
- co ta osoba lubi robić (oprócz konstrukcji LIKE DOING STH, możemy powtórzyć słownictwo odnośnie zainteresowań, a także wyrażanie opinii)
- i jak t aosoba wyglada 


Jak Wam się podobają takie pomysły? A może Wasi uczniowie odważą się i przyniosą swoje snapy? :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Grammar tenses to discuss

 Tak, tak, czasy gramatyczne na rozgadanie uczniów. Doskonale zdaję sobie sprawę, że nasi uczniowie nie przepadają za gramatyką i nudnymi ćw...