środa, 12 lutego 2020

KTO Z KIM PRZESTAJE, TAKIM SIĘ STAJE... (ewentualnie: kiedy wejdziesz między wrony...😄)


Znacie te przysłowia? Ja  'odczuwam' na własnej skórze od dłuższego czasu. A wszystko to za sprawą niesamowitych nauczycieli, z którymi mam okazję współpracować, być w tych samych grupach, dzielić się pomysłami!  Pracuję od ponad 25 lat, a mam wrażenie, jakby moje życie zawodowe przyspieszyło, nabrało kolorów - i choć cały czas kwitło, to teraz buchnęło kwiatem pomysłów!

Ostatnie natchnienie przyszło do mnie wraz ze szkoleniem u niesamowitej Kariny Frejlich - gdzie miałam okazję przekonać się i na własne oczy zobaczyć i poczuć TONY pomysłów na pracę nie tylko z uczniem dyslektycznym!
Przyjechałam na szkolenie a zostałam u Kariny na 4 dni - które zaowocowały wspólnymi materiałami  (już są w sklepie - ja je opiszę tu troszkę później) i moimi ukochanymi idiomami.

Dziś mam dla was zwierzęta :)
Zrobiłam 50 idiomów do pogadania i mam nadzieję, że tak jak poprzednie - tak i te Wam się spodobają. A wyglądają tak:



Prawda, że ładniusie? Ponieważ zawierają one 50 zdjęć, i plik jest duży, to wybaczcie nie puszczam ich przez messengera, tylko są do pobrania tu: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Grammar tenses to discuss

 Tak, tak, czasy gramatyczne na rozgadanie uczniów. Doskonale zdaję sobie sprawę, że nasi uczniowie nie przepadają za gramatyką i nudnymi ćw...