czwartek, 16 lipca 2020

Generation Gap





Porządkując półki znalazłam swoje stare, analogowe materiały do lekcji o Generation Gap. Łezka w oku mi się zakręciła i wróciły wspomnienia. Po raz pierwszy robiłam tę lekcję daaawno temu w gimnazjum. Wyszła mi super :) Ku mojemu zaskoczeniu, kilku uczniów wykonało pracę domową dla chętnych. Od tamtej pory co jakiś czas przemycam ten temat  i rozmawiam z moimi uczniami.



Ponieważ lekcja jest do "przegadania", postanowiłam ja nieco uaktualnić i zdygitalizować. Zrobiłam więc w canvie potrzebne materiały, a także zrobiłam opis kilku aktywności, które można wykorzystać na zajęciach. - wyszło mi 10 stron :)  Nie jest to scenariusz w dosłownym tego słowa znaczeniu, ale spokojnie mogą z tych pomysłów wyjść 2-3 fajne lekcje. 


    


Do starej wersji dodałam troszkę nowości w postaci kart z pytaniami do dyskusji:

    

A także dwa linki z youtube, które idealnie pasują do dyskusji o pokoleniach :)


Razem, czyli 2 zestawy kart oraz pomysły na lekcje są tym razem do nabycia za 30zł. 
Jeśli ktoś jest zainteresowany, proszę o wiadomość na priv.



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Grammar tenses to discuss

 Tak, tak, czasy gramatyczne na rozgadanie uczniów. Doskonale zdaję sobie sprawę, że nasi uczniowie nie przepadają za gramatyką i nudnymi ćw...