czwartek, 9 lipca 2020

TOLERANCJA

Wiem, zaniedbałam swojego bloga. Przepraszam. Nawet nie będę próbować się tłumaczyć. Stało się. 
W między czasie popełniłam karty i kilka nowych pomysłów, a teraz postaram się je w kilku wpisać tutaj zamieścić.

W pierwszej kolejności chciałam odnieść się do obecnej sytuacji, zareagować w jakiś sposób, ponieważ nie podoba mi się to, co się dzieje. 

Kiedy uczę, staram się szanować każdego mojego ucznia, każdy jest ważny, bez względu na wygląd, upodobania czy poglądy. Staram się uczyć dialogu i tolerancji. Dlatego też w odpowiedzi na haniebne zachowanie naszych rządzących, powstały tęczowe karty a potem karty gender :)

Jeśli macie odwagę i chcecie pogadać, przegadać temat z waszymi uczniami - karty wyglądają tak:

        



       


A karty można pobrać TU


1 komentarz:

  1. Bardzo na czasie - podobają mi się bardzo :) Dziękuję za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń

Grammar tenses to discuss

 Tak, tak, czasy gramatyczne na rozgadanie uczniów. Doskonale zdaję sobie sprawę, że nasi uczniowie nie przepadają za gramatyką i nudnymi ćw...