poniedziałek, 29 marca 2021

SPRING AND EGG IDIOMS - UZUPEŁNIENIE

 Zrobiłam uzupełnienie do moich idiomów wiosenno-jajecznych już jakiś czas temu. I szczerze, wahałam się, czy je udostępnić - ponieważ znowu nas zamknięto, a moje ćwiczenia są analogowe, do wykorzstania w klasie. Smutno mi się zrobiło. Takie życie. 

Jednak nie chcę czekać kolejny rok, by podzielić się z Wami pomysłami na te idiomy. Kilka z nich spokojnie nadają się na zajęcia online. A że nie są dokładnie w temacie świątecznym - wiosna i jaja - to mając nadzieję, że po świętach wrócimy do klas, postanowiłam się jednak nimi podzielić.

Przede wszystkim same idiomy to karty z pytaniami do przegadania, znajdują się w zestawie podstawowym:

         

W zestawie jest 24 spring idioms oraz 15 egg idioms i można je nabyć za 15zł.


🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

Do tych idiomów mam dla Was UZUPEŁNIENIE, które zawiera:

🌼 karty z idiomami i odwróconymi definicjami (nadają się do wyświetlenia na ekranie, gdzie możemy zasłonić definicję i porposić uczniów o ich podanie)

        



🌼 karty 3 w 1 - czyli idiom i 3 definicje do wyboru - karty te można wyświetlić uczniom na ekranie i poprosić ich o zaznaczenie prawidłowej definicji


        


🌼 domino - w obecnej chwili jest tylko analogowe (jak tylko zrobię je w genial.ly, dam znać)

        



🌼 karty z kodem qr do rozcięcia (każdy kod qr to inne wyrażenie motywujące, np.: Great job!, Well done!)
      

Zestaw UZUPEŁNIENIE może być Wasz już za 15zł. Zainteresowanych zapraszam do kontaktu na priv. Wszelkie dodatkowe ćwiczenia (w tym te online) będą dodane do folderu, a cena pozostanie taka sama)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Grammar tenses to discuss

 Tak, tak, czasy gramatyczne na rozgadanie uczniów. Doskonale zdaję sobie sprawę, że nasi uczniowie nie przepadają za gramatyką i nudnymi ćw...