niedziela, 22 marca 2020

TAKE A DEEP BREATH!


Jak się miewacie? Dajecie radę? Kto, jak nie my, prawda? Presja otoczenia, poczucie odpowiedzialności, uczenie się technologii... To wszystko powoduje ogrom stresu i spędza nam sen z powiek. Weźmy wszyscy głęboki oddech! Nie wariujmy, nie damy rady non stop na najwyższych obrotach...

Ja też mam tak:



Za radą profesor Alicji Gałązki, zrobiłam coś dla siebie, upiekłam ulubione ciasto i obejrzałam film na Netflixie. Na chwilę zwolniłam. Wy też tak zróbcie! Być może to pozwoli Wam nabrać dystansu, i o dziwo, doda sił. Ja właśnie zaczęłam działać. Zrobiłam idiomy związane ze szkołą. Kilka pytań dotyczy obecnej sytuacji. Kart są więc do pogadania, bo nasi uczniowie, kursanci też potrzebują przegadać temat. Łatwo nie jest, łatwo nie będzie. A karty wyglądają tak:





 Jest ich 34 i czekają na Was tu: school idioms


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Grammar tenses to discuss

 Tak, tak, czasy gramatyczne na rozgadanie uczniów. Doskonale zdaję sobie sprawę, że nasi uczniowie nie przepadają za gramatyką i nudnymi ćw...