poniedziałek, 6 stycznia 2020

POTRZEBA MATKĄ WYNALAZKÓW!

Znowu to zrobiłam! :) I dobrze mi z tym! Nie sądziłam, że będę w stanie wymyślać cokolwiek i to w miarę często. Myślałam sobie: jeden post na tydzień lub dwa, zanim tak naprawdę się rozkręcę. Cóż, jest inaczej :)
I prawdą jest, że potrzeba nas motywuje, skłania do działania.

Tym razem potrzebowałam czegoś prostego, by powtarzać Present Simple. I to zarówno w 4 klasie PSP, jak i z grupą dorosłych na poziomie elementary. Tak powstały te karty. Są o tyle uniwersalne, że można je wykorzystać przy nauce każdego czasu gramatycznego. Niektórzy z Was pewnie wymyślą inne ich zastosowanie, co jest super!



📍 uczniowie losują karty i układają zdania - 2 twierdzące i 2 przeczące, dla porównania, mogą ułożyć prawdziwe zdania o sobie, używając wyrażeń z kart

📍 uczniowie mogą też ułożyć pytania do kart, wymienić się kartami tak, by zadając pytanie, ktoś inny z grupy mógł na nie odpowiedzieć zgodnie z kartą



Te i inne pomysły wraz z kartami i dodatkowymi gadżetami można zakupić tu: Grammar Boards
Dajcie znać, jak się Wam one sprawdziły!




Dla romanistów mamy także wersję francuską :D - do kupienia tu: Francais


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Grammar tenses to discuss

 Tak, tak, czasy gramatyczne na rozgadanie uczniów. Doskonale zdaję sobie sprawę, że nasi uczniowie nie przepadają za gramatyką i nudnymi ćw...